IMPACT w nowej odsłonie, czyli stawiamy na innowacyjność

Digitalizacja w IMPACT. Nowy wygląd i sposób działania z bardziej wyrazistym logo i nową stroną internetową.

IMPACT angażuje się w digitalizację, a także zdecydował się na nowy wygląd i sposób działania z bardziej wyrazistym logo i nową stroną internetową. CEO Eric Dantinne wyjaśnia: "Sektor pracy tymczasowej ewoluuje w szybkim tempie. Dzięki nowoczesnej marce, stronie internetowej dostosowanej do każdej grupy docelowej i zaawansowanym narzędziom dla naszych rekruterów, udaje nam się to osiągnąć. W ten sposób możemy pomóc naszym kandydatom, pracownikom tymczasowym i klientom w osiągnięciu zamierzonego celu."

IMPACT został założony w 1999 roku i stał się stałym elementem w świecie interim. Od ostatniej dekady specjalistyczna agencja pracy tymczasowej koncentruje się głównie na rekrutacji i selekcji pracowników fizycznych i umysłowych w sektorze technicznym i budowlanym. Dzięki 23 własnym biurom, w tym siedzibie w Hasselt, IMPACT jest obecny w całej Belgii. Poprzez siostrzane firmy Nova Engineering - outsourcing profili inżynierskich i wyżej wykształconych specjalistów technicznych - oraz Talent Link - rekrutacja i selekcja wyżej wykształconych specjalistów - IMPACT oferuje szeroki zakres rekrutacji

IMPACT wykracza również poza swoje granice. Trzy lata temu firma z Limburga zaistniała w naszym północnym sąsiedztwie, przejmując Haldu, agencję pracy tymczasowej działającą również w branży technicznej i budowlanej. Biuro IMPACT znajduje się również w Gdańsku w Polsce i w Cluj w Rumunii: poprzez lokalną rekrutację poszukiwani są międzynarodowi specjaliści do pracy w Belgii. Dla nich stworzyliśmy jasny proces rekrutacji łącznie z doradztwem i koordynacją po przyjeździe, oraz gwarancją zakwaterowania.

Rebranding – nasza krótka historia

IMPACT rozumie lepiej niż ktokolwiek inny, jak trudno jest firmom technicznym i budowlanym zapełnić wiele wolnych miejsc pracy. "Zapotrzebowanie jest ogromne. Jako wyspecjalizowana agencja zatrudnienia kluczowe jest więc nie tylko skuteczne wyszukiwanie talentów i oferowanie im dobrej obsługi, ale także wyróżnianie się w tłumie. Przy rebrandingu stawiamy na rozpoznawalny wygląd i historię, która lepiej wyraża to, kim jesteśmy i co robimy" - wyjaśnia CEO Eric Dantinne.

Ta historia zaczyna się od wyjściowego Tworzysz to sam. "Ponieważ szczerze wierzymy, że każdy może zmienić świat i wnieść coś nowego. Brzmi to przesadnie, ale to prawda. Ponieważ każdy ma coś, czego nie ma ktoś inny, każdy może zrobić coś, czego nie może zrobić ktoś inny. Dostrzec ten talent i sprawić, by się rozwijał - to nasza praca. Jako natchniony trener chcemy pomóc każdemu kandydatowi i każdej firmie osiągnąć wszystko, czego pragną i do czego są zdolni."

Efektywne narzędzia i innowacyjna strona internetowa

Aby to osiągnąć, IMPACT dokładnie wykorzystał okres pandemii , aby wyciągnąć wnioski. Oprócz nowego brandingu, poczyniono również efektywne inwestycje na polu, digitalnym w tym nową stronę internetową.

IMPACT wychodzi na przeciw potrzebom swoich kandydatów i pracowników tymczasowych. Kandydaci będą mieli teraz do dyspozycji sprawniejszy proces aplikacji, praktyczne narzędzia takie jak „CV Tool” ( czyli miejsce, w którym kandydat może wykreować swoje CV) oraz wiele korzyści dzięki ulepszonemu portalowi kandydata."

IMPACT czyni również duże postępy w dziedzinie automatyzacji. "Dzięki integracji wysokowydajnego oprogramowania dopasowującego z naszym nowym systemem CRM, możemy znacznie szybciej zająć się poszukiwaniem wyjątkowych talentów. Ponadto będziemy mogli zautomatyzować wiele procesów, stworzyć dodatkowe opcje kontaktu z naszymi grupami docelowymi oraz zarządzać i aktualizować naszą bazę danych lepiej niż kiedykolwiek. Wszystko to sprawi, że pozostaniemy w stałym kontakcie z zainteresowanymi kandydatami, a także obecnymi pracownikami). Wdrożenie nowego systemu back office zapewni sprawny i jakościowy przebieg podstawowych procesów administracyjnych."

Podstawą pozostaje aspekt ludzki

Niemniej jednak IMPACT podchodzi do tych inicjatyw dotyczących digitalizacji i automatyzacji bardzo ostrożnie. "Wszystkie narzędzia i automatykę wykorzystujemy tylko jako wartość dodaną do naszego bardzo indywidualnego podejścia. To nas charakteryzuje i dlatego zawsze pozostanie w centrum uwagi, ponieważ w ostatecznym rozrachunku to właśnie jest tym, co naprawdę czyni różnicę. Krótko mówiąc, dążymy do udanego połączenia digital & human touch."

Ten ludzki aspekt znajduje swoje odzwierciedlenie na stronie internetowej. "Nasza branża to ludzie i ich historie. Jako agencja pracy tymczasowej odgrywamy w ich życiu rolę, której nie sposób nie docenić. Z kolei pracownicy tymczasowi odgrywają kluczową rolę w życiu nas wszystkich: dbają o to, abyśmy mieszkali w dobrze zbudowanym domu, w którym woda płynie z kranu, światło zapala się po naciśnięciu przycisku itp. Chcemy podkreślić ich historie oraz historie naszych klientów i zainspirować nimi innych."

Jasny plan na przyszłość

W IMPACT z niecierpliwością czeka się na to, jak innowacje zostaną odebrane, ale oczywiście - pod skrzydłami GIMV - już teraz pracuje się nad przyszłością. "Na szali jest wiele projektów digitalnych, patrzymy też, z którego planu możemy skorzystać, by jak najlepiej podejść do dzisiejszych i jutrzejszych ekspertów. W skrócie: wspomniany rebranding i digitalizacja to dopiero początek wielu innowacji."